Bewertungen von Massada Nieuw-Vennep

Neue Beurteilungen

5.0
Arina Noorloos
22 November 2022

Lekkere spareribs, knapperige friet en smakelijke salade. Wij hebben ons er prima tegoed aan gedaan.

Jaap
20 August 2022

Ik had een saté besteld om af te halen. Was op tijd klaar. De kip was te droog! Het was ook niet echt een saté. De satésaus was prima. De groente was er een beetje doorheen gegooid, jammer, de smaak was prima! Ik zou niet nog eens hier saté halen.

Antwort von Massada

Beste Jaap, onze excuses, er is denk ik iets verkeerd gegaan. U heeft als her goed is sate gekregen van gemarineerde kipfilet met satésaus. met vriendelijke groet, Rick, restaurantmanager

cees bakker
12 August 2022

spareribs zagen er niet uit. Te donker en te gaar.

Mark
12 August 2022
Lagendijk
3 August 2022

Kipmenu was lekker Sparerib was heel droog

Levenbach Lucas
4 Juli 2022

Gewoon goed!

Maarten
16 Juni 2022
Ruben Veldkamp
11 Juni 2022

Fijn dat we weer kunnen afhalen đŸ’Ș

Esther
6 Juni 2022

Alles erg lekker, alleen de dikke frietjes niet meer knapperig bij afhalen, wordt een beetje een aardappelhap.

Rob van Kesteren
7 Mai 2022

Altijd goed en lekker!!!

Gerard Bos
1 Mai 2022

Zeer goed geholpen

Lucas
21 Februar 2022

Goed optijd, eten was heerlijk en ook nog na aanvraag gratis bakje champignonsaus gekregen

jeroen van der linden
20 Februar 2022

heerlijk gegeten alles op de afgesproken tijd klaar

Henk
12 Februar 2022

Prima hoeveelheid, spareribs goed op smaak zouden iets meer besmeerd kunnen worden tijdens het grillen.

Sol
28 Januar 2022
Hoogendoorn
28 Januar 2022

Erg lekker weer!

Hans
26 Januar 2022

Perfect verzorgd diner. Goede kwaliteit, mooie grote porties, goede kwaliteit prijs verhoudibf. Exact op tijd bezorgd. Volgende keer weer.

An
24 Januar 2022

Keurige, snelle bezorging. Het eten was ontzettend lekker. Complimenten!!!

jeroen
23 Januar 2022

eten afgehaald goed warm en heerlijk eten perfect verzorgd

P. Slegtenhorst
22 Januar 2022

Negatief commentaar: Cassave chips bij haassate zitten nooit bij bezorgen of afhalen. Pepersaus was heel erg dun. Positief commentaar: Vlees uitstekend gegaard, smaak uitstekend. Bezorging precies op tijd. Al met al de moeite waard om te bestellen.( Zit natuurlijk liever in het restaurant)

Anita
22 Januar 2022

Spareribs en pokebowl besteld en snel geleverd door vriendelijke dame. De spareribs en patat waren nog goed warm dus TOP. Dit gerecht was ook heel goed en lekker. De pokebowl daarentegen viel erg tegen - de rijst was kapot gekookt en leek wel pap Hierdoor echt niet lekker, erg jammer want de presentatie was goed.

Ilona Kolkman
20 Januar 2022

Erg lekkere clubsandwich. Bezorging snel en goed

Susanne
17 Januar 2022
Petra van der Ham
17 Januar 2022

Tip voor de pasta: serveer er nog wat verse Parmezaanse kaas bij. Smaak was verder weer voortreffelijk En fijn dat jullie iedere keer weer een ander vegetarisch gerecht toevoegen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ivonne Bogers
16 Januar 2022

Super lekker en super snel gekregen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Inez de la Rie
16 Januar 2022

Weer heerlijk genoten

Dick Hulsbos
15 Januar 2022

Een super oplossing voor een paar heerlijke gezellige borrel/tafel uurtjes met vrienden!

Denise
15 Januar 2022

Super snel geleverd, goed warm, super kwaliteit, echt heerlijk!

Fam De K.
14 Januar 2022

Echt heerlijke broodjes! Al vaker besteld en echt genieten. En wat super attent dat er extra aan m’n verjaardag is gedacht 😀

Familie van Keulen
9 Januar 2022

Kinderen allebei aan het werk dus we eten met z’n tweetjes. Normaal een perfect moment om samen uit eten te gaan maar ja
 Dus besloten we te bestellen. En dat was een zeer goed plan. We hebben genoten van een heerlijke kipsate, een mixed grill en tiramisu en een panna cotta als dessert. Wat warm moest zijn was goed warm en wat koud moest zijn
 Je snapt het we zijn zeker niet teleurgesteld. Dit gaan we zeker nog eens doen en raden we jou ook aan!

Irma
9 Januar 2022

Heerlijk gegeten, op tijd en heel vriendelijk. Super.

N.
9 Januar 2022

Goed en lekker eten, alleen wel was het wel wat weinig(karig)

Griffioen
8 Januar 2022

Het was weer heerlijk.

NV
6 Januar 2022

We hebben heerlijk gegeten

Richard Kuijper
4 Januar 2022

Geen eten en perfect op tijd af geleverd, echt top

Lilianne de Vlieger
4 Januar 2022

Het eten was heerlijk, zoals altijd. Goed verpakt, de hamburger en het broodje waren los van elkaar verpakt zodat het broodje niet zompig zou worden. Super fijn.

Irma
3 Januar 2022

Voortreffelijk gegeten

Sandra
3 Januar 2022

Rodekool was heerlijk maar niet erg warm. Verder heerlijk gegeten!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Petra
2 Januar 2021

Prima maaltijd, maar wat weinig groentes en jammer dat je voor extra groente bij moet betalen. Maar iedereen was verder zeer tevreden met de kwaliteit van het eten en de bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C.M.Hendrikse-Bor
1 Januar 2021

Prima eten en correcte bezorging

W. Onos-schuurman
1 Januar 2021

Prima klaargemaakt en vriendelijke bezorger. Ik en de gasten waren zeer tevreden. Onze dank

Ton Spaargaren
1 Januar 2021

Keurig op de afgesproken tijd geleverd en heerlijk gegeten aan het begin onze oudejaarsavond.

Sol
31 Dezember 2021
Maaike
30 Dezember 2021
Iris Jo
30 Dezember 2021

Voor het geld is het te weinig. En de salade zat er niet bij!!!

J Zegstroo
30 Dezember 2021

Goed geregeld houden rekening met wensen

Rien van Beek
29 Dezember 2021

Om 18:10 bezorgd ipv 18:00. Dat is redelijk. Maar de spareribs waren echt taai en koud. Overigens waren alle vleesgerechten echt té koud om lekker te eten. Bij de mixed grill was een champignonsausje toegevoegd dat dunner was dan water en leek wel op soep. Kortom: tegenvallend en daarom zal ik niet snel nogmaals bestellen. Had écht betere kwaliteit vewacht.

Anoniem
28 Dezember 2021

Vanwege de lockdown hier het Kerstdiner op tweede Kerstdag opgehaald. Vooraf de wildstoof, hertentartaar en arancini, daarna driemaal hertenbiefstuk en als afsluiting tweemaal het grand dessert. Het was allemaal erg smakelijk en vergelijkbare porties met in het restaurant. Natuurlijk niet zo'n ervaring als op locatie, maar desondanks hebben we heerlijk gegeten.

Brigitte
27 Dezember 2021
Ton zwirs
27 Dezember 2021

De menu’s zijn kleiner dan dan voorheen. De kwaliteit was wel goed

Anoniem
26 Dezember 2021

Kipsate en dessert heel goed Falafel burger viel uit elkaar. Andere vega burger zou lekker zijn Duur voor weinig

Antwort von Massada

Beste anoniem. Vanaf vandaag kunt u de falafelburger bestellen voor 15 euro. Graag tot de volgende keer

Mike Steffers
25 Dezember 2021

Heerlijke maaltijd gegeten van Massada! Hertenbiefstuk, grand dessert en kaasplankje👌

Frank
24 Dezember 2021

Super lekker !!

Hofman
24 Dezember 2021

Het was weer heerlijk! Ga zo door, nu maar ook als jullie straks weer open mogen. Fijne Feestdagen en een goed uiteinde!!

Mandy Kuijk
23 Dezember 2021

Zo heerlijk gegeten! De carpacciorolletjes zijn een smaaksensatie en de zalmsalade goedgevuld! Dank! So happy!!

Ton
22 Dezember 2021

Bezorging was prima. De porties vonden we aan de kleine kant en het was niet meer zo warm.

Stefanie
20 Dezember 2021

Het werd exact op het juiste tijdstip bezorgd. Lekker eten, warm, goede porties. Voor herhaling vatbaar

Piet
19 Dezember 2021

Alles was prima verzorgt